FANDOM

Kolay Mod

5. Seviye’ye kadar açık olan ve 1 “yonca” ile oynanabilen oyun sınıfıdır. Bu oyun sınıfında rakip otomatik olarak oyuncu “Başlat” dedikten sonra oyuncunun karşısına çıkar. Eş seviyelerdeki oyuncuların oyuna alışma evresinde kullanabileceği oyun sınıfıdır. Bu oyun sınıfında dilenirse Altın ile satın alınabilecek Tek Çift Eşyası, x2 Harçlık ve Çift Zar opsiyonları vardır. 

IMG 9488

EKONOMİK

2 Milyon Nakit ile başlanan ve 1 “yonca” ile oynanabilen oyun sınıfıdır. Bu oyun sınıfı ve daha yüksek seviye oyun sınıflarında harita seçme opsiyonu ve “Tekli Oyun” ya da “Takım Oyunu” oyun modu opsiyonları bulunmaktadır. Dünya, Uzay ve Türkiye haritalarından herhangi birini seçip “Hemen Oyna” sekmesinden sonrasında seçilen oyun modu sonrası oyun oynamaya başlarlar.

NORMAL

5 Milyon Nakit ile başlanan 1 “yonca” ve 1 “normal giriş bileti” ile oynanabilen oyun sınıfıdır.

BİRİNCİ SINIF

10 Milyon Nakit ile başlanan 1 “yonca” ve 1 “birinci sınıf bilet” ile oynanabilen oyun sınıfıdır.

IMG 9489

ELMAS SINIFI

10 Milyon Nakit ile başlanan 1 “Elmas Sınıfı Bilet” ile oynanabilen oyun sınıfıdır.

Bu sınıfta oynayabilmek için gerekli bileti oyuncu elmas ile satın alır.

PLATİN

10 Milyon Nakit ile başlanan 1 “Platin Sınıfı Bilet” ile oynanabilen oyun sınıfıdır.